Sertleşme Sorunu Tedavisi

Sertleşme sorunu sertleşmeyi elde edememek, sertleşmeyi sürdürememek veya sertleşmeyi sağlama konusunda yoğun bir kaygı duymak şeklinde oluşabilir. Daha çok ileri yaşlarda meydana geldiği düşünülse de önemli sayıda genç erkekte de sertleşme sorunu görülmektedir.

Sertleşme sorununun altında yatan faktörlerin %70’inden fazlası organik nedenlerdir. Bunların arasında hormonsal, damarsal, sinir sistemi kaynaklı, anatomik sorunlar bulunur. Özellikle damarsal riskleri olan (örneğin sigara içen, kalp, diyabet veya yüksek tansiyon hastaları) sertleşme sorunu riski de altındadır. Hormon eksikliği hem libidoyu azaltır hem sertleşme kaybı yaratır. Bazı hastalıklar, kullanılan ilaçlar, yaşam tarzı yanlışları da sertleşme sorununa yol açabilir.

Günümüzde sertleşme sorununa yol açan bu faktörleri biyolojik yönden tam olarak incelemek mümkün hale geldi. Cinsel bölge damarlarının görüntüleme teknikleri, cinsel bölge sinir hassasiyetinin ölçülmesi, hormon seviyelerinin kontrolü, cinsel bölge kas yapısının incelenmesi gibi teknolojik tanı yöntemleri ile sertleşme sorununuza yol açan organik nedenler tam olarak anlaşılabilmektedir. Böylece tamamen kişiselleştirilmiş, size özel bir tedavi planı alabilirsiniz. Sertleşme sorununun tedavisinde ilaçlar, enjeksiyonlar, ESWT (yüksek enerjili şok dalga tedavisi), hormon yerine koyma tedavileri, cinsel bölge biofeedback, cinsel bölge anti-aging sistemleri
kullanılabilir. Ayrıca performans endişesi, sertleşmeyi bozan kaygı gibi durumlara yönelik egzersiz ve çalışmalar da medikal tedaviyi destekler. Bu yöntemlerden hangisinin sizin için doğru tedavi olduğunun sırrı doğru ve bilimsel teşhiste yatar.

Sertleşme sorununun ilerlememesi ve medikal ya da psikolojik ciddi yan etkilerin oluşmaması adına kendi kendinize tedaviden uzak durmanızı öneriyoruz.

Eğer son 1-2 aydır ısrarcı şekilde devam eden sertleşme sorununda mutlaka yardım almalı ve soruna neyin yol açtığını bularak size özel tedaviyi almalısınız.