PRP – P-SHOT Tedavisi Nedir? Nasıl Olur?

Erkeklerde görülen sertleşme bozukluğunda son zamanlarda heyecan yaratan tedavilerin başında PRP tedavisi (P-Shot) geliyor. P-shot olarak da bilinen tedavinin özünde kişinin kendi kanından alınan onarıcı ve yenileyici faktörlerin vücudun hasarlanmış bölgelerine enjekte edilmesiyle vücudun kendi kendini tamir etmesini hedefliyoruz.

Gerçekten de bu tedavi yöntemi uzun yıllardır saç ekiminde daha iyi sonuçlar almak, fizik tedavide diz içine enjeksiyonla kıkırdağın kendini daha kolay onarmasını sağlamak ya da plastik cerrahide daha etkili sonuçlar elde etmek için yaygın olarak kullanılmaktadır. Vücudun kendi kendini onarma kabiliyetinden faydalanarak uygulanan bu tedaviler yüz güldürmektedir.Bu tedavide ki amaç kişinin kendi kanından elde edilen vücudu tamir edici özelliğe sahip trombosilerin enjekte edilmesiyle, bir tamir sürecinin kendiliğinden başlatılmasıdır. Zaten halihazırda PRP tedavisi saç ekim tedavisinde, ortopedi de, dermatoloji de ve plastik cerrahide yaygın olarak güvenli bir şekilde kullanılmaktadır.

P-shot tedavisinde sertleşmeyi sağlayan süngerimsi dokulardaki hasarlı bölgelere enjekte edilen trombositlerin vücudu yenileyici özelliğinden dolayı kendi kendine tamir olmakta ve daha sağlıklı bir hale geliyor. Zaten sertleşme problemindeki ana faktör, bu dokulardaki esneklik kabiliyetinin azalması ve dokuların yeterince kanla dolmaması. P-shot tedavisinde kişinin kendi kanı alındıktan ve bu kandan vücudu yenileyici faktörler ayrıştırıldıktan sonra hazırlanan karışım enjekte ediliyor. PRP (Platelet Rich Plasma), ya da diğer adıyla “Trombositten Zengin Plazma”, kişinin kendi kanından elde edilen bir sıvı. Hastanın kanı alındıktan sonra tek kullanımlık PRP hazırlama kitinde bulunan filtreler ve santrüfüj yardımı ile PRP sıvısı hazır hale getiriliyor. Elde edilen PRP sıvısının içerisinde yoğun bir şekilde trombositler (platelet) ve büyüme faktörleri (PDGF, VEGF, TGF- α ve TGF- β) mevcut. PRP sıvısı hasta olan bölgeye enjekte edildiğinde bu bölgeyi tamir ediyor, doku iyileşmesini uyarıyor, mevcut dokuları büyütüyor ve bu dokudaki kök hücreleri uyararak dokuların gençleşmesini sağlıyor. Uygun hastalarda ESWT (Şok Dalga) tedavisine ek olarak kullanılıyor. Kan alma, ayrıştırma, PRP hazırlanması ve enjeksiyon 30 ila 45 dakika arasında sürüyor. Tedavi gününde hasta günlük işlerini yapabiliyor ve ilişkiye de girebiliyor. Tedaviden görülen fayda kalıcı oluyor.Dokular kendini yenilediği için bu tedavinin etkinliği diğer tedavilere göre daha kalıcı olması bekleniyor. 6 ay sonra bir seans daha eklenerek tedavinin etkinliği artırılıyor.

Ayrıca Peyronie hastalığında da tunika albugiena üzerindeki plak bölgelerine yapılan PRP uygulaması ile plakların küçüldüğü ve eridiği bilimsel çalışmalarda gösterilmiştir. Bu yüzden peyroni hastalığında da yaygın bir şekilde kullanılıyor.

P-SHOT TEDAVİSİNDE HATTAT KLİNİK FARKI!

Prof. Dr. Halim Hattat’ın özel uygulaması ile:

• Yüksek kaliteli sertleşme ve performans
  • Optimal (aşırı erken veya geç olmayan) boşalma süresi
  • Cinsel güç ve libido
  • Düzgün şekilli ve boyutlu
  • Plakların-Peyronie hastalığının tedavisi
  • Damar ve sinirlerde canlanma
  • Daha dik ve fit duruş
  • Yüzeyde gençleşme, kollajen-elastin üretimi
  • Cinsel yolla bulaşan hastalıkların tedavisi
  • Cinsel bölge dokusunda oksijenlenme ve detoks

Nasıl Uygulanıyor?

Tercih Oranı ?

P-shot tedavisi erkeklerin moral bozan ve hayat kalitesini azaltan sertleşme probleminde dokuların kendini yenilemesini sağlayarak konforlu bir cinsel hayat için tedavideki yerini almaya başladı.