ESWT

Yüksek Enerjili Şok Dalga Tedavisi olarak bilinen ESWT (Extracorporeal Shock Wave Therapy) spontan cinselliği arttıran ve sertleşme kalitesini güçlendiren en son teknolojili bir tedavi yöntemidir.

Bu tedavide ultrasondan 10 kat daha yüksek verilen enerji sayesinde ağrısız şekilde yeni damar gelişimini sağlanır, sinir sistemi desteklenir, cilt dokusu tazelenir. Sertleşme sorununa yola açan damarsal yetmezlik, sinir ileti kusurları ve cilt yaşlanması geri döndürülür. Yüksek enerjili şok dalgalar başta sertleşme sorunu olmak üzere özellikle orta yaş ve üzerinde oluşabilecek prostat enfeksiyonu, kronik pelvik ağrı, cinsel ağrı, cinsel fonksiyon sorunları ile cilt yaşlanmasını tedavi eder.

Pelvik bölgeyi çevreleyen cilt, cilt altı dokuları, sinir ve damar sistemleri çeşitli hastalıklar ve normal yaşlanma süreci ile yıpranıp zedelenir. Sigara, alkol, hareketsizlik, beslenme yanlışları ve stres hormonları da pelvik bölge sağlığını olumsuz etkiler. Özellikle 40 yaş üzerinde belirgin hale gelen bu durum, pelvik ve cinsel bölgeyi besleyen damarlarda yetmezliğe, sinir sisteminde ileti gecikmeleri ile his kaybına ve cilt yaşlanmasına yol açar.

Cinsel bölge damarları erkek vücudunun en küçük damarları arasındadır. Bu damarlar kalbi besleyenlerden çok daha küçük olduğundan, yüksek kan şekeri-kolesterol fazlalığı-yüksek tansiyon gibi sağlık sorunları ve sigara-alkol kullanımı, sağlıksız beslenme, kilo fazlalığı gibi yaşam tarzı alışkanlıkları ilk etkilerini cinsel bölgeye giden damarlarda gösterir. Cinsel bölgeye giden kan akımı etkilendiğinde ilk başta sertleşme problemi olmak üzere bir dizi cinsel sorunlar karşılaşırsınız.

Son yıllarda gelişen teknoloji ve tıptaki yenilikler sayesinde cinsel bölge damarlarında rejenerasyon yaratmak mümkün hale geldi. ESWT (extracorporeal shock wave therapy) ile cinsel sağlığı korumak ve oluşan hasarları tamir etmek artık mümkün.