Erkeklerde Cinsel İsteksizlik ve Motivasyon Kaybı Tanı ve Tedavisi

Erkeklerin her zaman cinsellik arzu ettikleri ve cinselliğe her zaman hazır oldukları ile ilgili yaygın bir şehir efsanesi var. Günümüzde birçok kadın, eşlerinin cinsellikten uzak durmasından ve isteksizlik yaşamasından şikayetçi. Yani artık “Başım ağrıyor” diyen taraf erkekler! Siz de isteksizlik ve motivasyon kaybı mı yaşıyorsunuz? Bunun yanında genel cinsel iştah ve uyarılmanızda, sabah sertliklerinizin sıklığı ve kalitesinde düşüş mü var? Görsel uyaranlara verdiğiniz cinsel tepkiler azaldı mı? Eskiden cinsel dürtüleriniz bir düşünceyle bile tetiklenebilirken artık daha dokunmatik uyarılara mı ihtiyaç duyuyorsunuz? Evet bu sorunda stres, yorgunluk, günlük sıkıntılar, iş problemleri gibi psikolojik ve sosyal faktörlerin etkisi büyük. Ancak organik problemler erkeklerde cinsel isteği ve sertleşme kalitesini ciddi oranda düşürüyor. Özellikle hormonal yetersizlik libido kaybı, sertleşme sorunu ve boşalma problemleri yaratıyor. Modern yaşam tarzına bağlı kilo fazlalığı, obezite, sağlıksız beslenme, hareketsiz yaşam, aşırı alkol, sigara gibi risk faktörleri hormon seviyelerini azaltıyor. Cinsel bölge damarları, sinirleri yaşlanmaya başlıyor. Bazen 30 yaşındaki bir erkeğin vücudunda 80 yaşındaki bir erkeğin hormon seviyesine rastlanıyor. Sağlık sorunları, kullanılan ilaçların yan etkisini de unutmamak gerek. İşte bu sorun için Hattat Klinik ekibi olarak yanınızdayız.

Psikolojik deyip geçmeyin! Erkeklerde libido kaybında mutlaka organik ve hormonsal nedenlerin araştırılması gerek. İsteksizlik araştırılması ve tedavi edilmesi gereken bir sorun. Libido sorunlarının altında pek çok sağlık sorunu, psikolojik problem, ilişki sıkıntısı yatabiliyor. İsteksizlik hormon düşüklüğüne bağlı olduğunda ise beş yıl içinde diyabet ve kalp krizi için de önemli bir risk teşkil edebiliyor. Dolayısı ile ısrarcı şekilde devam eden isteksizliği bir uyarı işareti olarak değerlendirmek gerekebilir.

Biz isteksizlik yaşayan erkeklerde önce sağlık ve cinsel hayat hikayesini dinliyor sonra da bazı testler ile altta yatan hormonsal, sinirsel, damarsal, anatomik problem var mı araştırıyoruz. Buna en uygun tedavinizi Sizinle birlikte düzenliyoruz.