Cinsel Anti-Aging Programları

Cinsel anti-aging’te cinsel bölge yapılarını canlandırmak ve cinsel performansta gençleşme yaşamak hedeflenmektedir.

Cinsel bölgeyi çevreleyen cilt, cilt altı dokuları, sinir ve damar sistemleri normal yaşlanma süreci ve çeşitli hastalıklar ile yıpranıp zedelenir. Sigara, alkol, hareketsizlik, beslenme yanlışları, ödem, yağ fazlalığı ve stres hormonları da cinsel bölge sağlığını olumsuz etkiler. Bu durum özellikle 40 yaş üzerinde sertleşme sorunu, erken veya geç boşalma, cinsel isteksizlik, eğrilikler, cinsel bölgede plakların oluşması, cinsel bölge ve çevresinde ağrı, cilt yaşlanması sürekli gibi sorunlar yaratır.

Günümüzde cinsel bölgeyi canlandıracak, gençleştirecek, fit hale getirecek pek çok tedavi seçeneği var. Ozon Terapi, Oksijen Terapi, Pelvik Biofeedback gibi tedaviler ile cinsel bölge sağlığı olumlu etkilenir. Bunlara ek olarak medikal cinsel tedaviler sayesinde sertleşme kalitesi, cinsel istek, boşalma süresi, cinsel bölge dokusu ve şeklinde gençleşme yaşayabilirsiniz.

CİNSEL ANTİ-AGİNG İLE NELER SAĞLANIYOR?

• Yüksek kaliteli sertleşme ve performans
  • Optimal (aşırı erken veya geç olmayan) boşalma süresi
  • Sağlıklı hormon seviyeleri
  • Cinsel güç ve libido