Sertleşme Sorunu Tedavisi - Hattat Klinik

Sertleşme Sorunu Tedavisi

Ana Sayfa / Sertleşme Sorunu Tedavisi

Sertleşme sorunu sertleşmeyi elde edememek, sertleşmeyi sürdürememek veya sertleşmeyi
sağlama konusunda yoğun bir kaygı duymak şeklinde oluşabilir. Daha çok ileri yaşlarda
meydana geldiği düşünülse de önemli sayıda genç erkekte de sertleşme sorunu görülmektedir.
Sertleşme sorununun altında yatan faktörlerin %70'inden fazlası organik nedenlerdir.
Bunların arasında hormonsal, damarsal, sinir sistemi kaynaklı, anatomik sorunlar bulunur.
Özellikle damarsal riskleri olan (örneğin sigara içen, kalp, diyabet veya yüksek tansiyon

hastaları) sertleşme sorunu riski de altındadır. Testosteron eksikliği hem libidoyu azaltır hem
sertleşme kaybı yaratır. Bazı hastalıklar, kullanılan ilaçlar, yaşam tarzı yanlışları da sertleşme
sorununa yol açabilir.
Günümüzde sertleşme sorununa yol açan bu faktörleri biyolojik yönden tam olarak incelemek
mümkün hale geldi. Penis damarlarının görüntüleme teknikleri, penis sinir hassasiyetinin
ölçülmesi, testosteron hormonu seviyelerinin kontrolü, penis kas yapısının incelenmesi gibi
teknolojik tanı yöntemleri ile sertleşme sorununuza yol açan organik nedenler tam olarak
anlaşılabilmektedir. Böylece tamamen kişiselleştirilmiş, size özel bir tedavi planı alabilirsiniz.
Sertleşme sorununun tedavisinde ilaçlar, enjeksiyonlar, ESWT (yüksek enerjili şok dalga
tedavisi), testosteron yerine koyma tedavileri, penis biofeedback, penis anti-aging sistemleri
kullanılabilir. Ayrıca performans endişesi, sertleşmeyi bozan kaygı gibi durumlara yönelik
egzersiz ve çalışmalar da medikal tedaviyi destekler. Bu yöntemlerden hangisinin sizin için
doğru tedavi olduğunun sırrı doğru ve bilimsel teşhiste yatar.
Sertleşme sorununun ilerlememesi ve medikal ya da psikolojik ciddi yan etkilerin oluşmaması
adına kendi kendinize tedaviden uzak durmanızı öneriyoruz.
Eğer son 1-2 aydır ısrarcı şekilde devam eden sertleşme sorununda mutlaka yardım almalı ve
soruna neyin yol açtığını bularak size özel tedaviyi almalısınız.