SEKS GÜCÜNÜ ARTTIRAN GÜNCELLEMELER - Hattat Klinik
SEKS GÜCÜNÜ ARTTIRAN GÜNCELLEMELER

Cinsel performansı etkileyen onlarca organik ve psikolojik etken var. Kan şekeri yüksekliğinden günlük strese, tansiyon ilaçlarından iş sıkıntısına, testosteron eksikliğinden ilişki sorunlarına, penis damarlarında tıkanıklıktan performans endişesine kadar sayısız faktör cinsel isteği ve sertleşme kalitesini düşürebiliyor. Bu nedenle cinsel performansı güncellemek cinsel fonksiyonları desteklemek ve cinsel gücü arttırmak için şart!
YARI YOL MUAYENESİ
Erkeklerin mutlaka cinsel check up yaptırmaları taraftarıyım. Böyle bir kontrol hem var olan cinsel sorunların nedenlerini ortaya koyuyor, hem de fark edilmeyen fonksiyon düşüşlerini ortaya çıkarıyor. Cinsel bölge erkek vücudunun bir barometresidir. Cinsel sorunlar genel vücut sağlığı ile ilgili fikir verir. Penis damarlarınızda sorun varsa veya testosteron hormonunuz düşükse 5 yıl içinde bir kalp damar sorunu yaşamanız çok olasıdır. Bu nedenle hekiminize danışarak cinsel bölge sağlığınızı kontrol ettirin. Böyle bir kontrolde;
• Erkeklik hormonlarınız (total-serbest-bioavailable testosteron, seks hormonu bağlayıcı globulin, prolaktik, TSH vs gibi kan tahlilleriyle)
• Penis damarlarınız (penis doppleri gibi görüntüleme yöntemleriyle)
• Penis sinirleriniz (biothesiometre gibi özel tetkiklerle)
• Performans endişeniz (psikogram gibi psikolojik testler ile)
• Prostat sağlığınız (PSA gibi kan tetkikleri, ultrason vs gibi incelemelerle)
• Pelvik kas tonusu (özel tetkiklerle)
• Cinsellik için risk teşkil eden metabolik parametreler (metabolizma dedektifleriyle) değerlendirilebiliyor.

NELER YAPABİLİRSİNİZ?
• Özellikle aşırı stresli, yağlı yiyecekler tüketen, sigara-yoğun alkol kullanan ve spor yapmayan bir erkekseniz cinsel istek düşüklüğü durumda kanda sabah 9-11 arası testosteron eksikliğinizi kontrol ettirin. Düşüklük varsa hangi yaşam tarzı değişimleri veya hormon tedavileriyle testosteronunuzu yükseltebileceğinizi öğrenin.
• Sertleşmeyi sağlarken veya sürdürürken zorluk yaşıyorsanız penis ütüsü gibi penis damarlarını yenileyen, hasarları onaran, penis damar-sinir ve cilt dokusunu geliştiren tedavileri kür olarak deneyebilirsiniz.
• Cinsel bölgeyi ağ gibi saran pelvik kasları eğiterek sertleşmede daha dik ve hacimli duran bir penise sahip olabilir, boşalma sorunları ve cinsel ağrıyı hafifletebilirsiniz.
• Özellikle vücut yağ fazlalığı, sigara-yoğun alkol tüketiminde cinsel bölgedeki lenf sistemi metabolizma artıklarını ve patojenleri filtre edemez. Bu sistemi ödem, toksinler ve atık maddelerden temizleyen sistemlerden faydalanabilirsiniz.
• Diyabet, damar sorunları, enfeksiyonlar, aşırı stres gibi nedenlerle cinsel sorun yaşayan hastalarda ozon ve oksijen tedavileri ile cinsel bölgenin kanlanması sağlanabiliyor.
• Penisteki hacim ve şekil bozukluklarında medikal tedaviler ve ameliyat seçenekleriyle daha uzun-kalın-düzgün şekilli penis yaratılabiliyor.
• Erken boşalmada hem lokal ve sistemik ilaç seçenekleri verilebiliyor, hem de kendi kendinize boşalma kontrolünü sağlamanıza yardımcı olan teknikler öğretilebiliyor.
• Sertleşme sorununda ilaçlardan enjeksiyonlara, hormon takviyelerinden ameliyata kadar bir çok tedavi seçeneği bulunuyor.

KENDİ KENDİNE TEDAVİNİN TEHLİKELERİ
• Cinsel fonksiyonlarınızı eş-dost-arkadaş tavsiyesi yada internetten öğrendiğiniz metotlarla tedavi etmeye kalkışmayın. Size uygun olmayan veya cinsel sorununuzun nedenine yönelik olmayan her tedavi yan etkiler doğuracaktır. Kaldı ki bu tedaviler işe yaramadığında daha ağır bir depresyon ve endişe hali yaşarsınız.
• Cinsel performansınızdaki düşüş nedeniyle bitkisel haplara hemen hücum etmeyin. Bu hapların içinde bazen sahte veya kaçak maddeler olabiliyor. Alerjiler ya da istenmeyen yan etkiler oluşabiliyor.
• Hekim önermeden sertleşme haplarını kullanmayın. En basitinden psikolojik bağımlılık yaratabilen bu haplar sağlıklı erkeklerde uzun vadede cinsel fonksiyonları zedeleyebiliyor. Bu hapları ancak hekiminiz önerirse ve onun belirleyeceği sürede, dozda kullanın.
• Cinsel isteksizlikte sertleşme ilaçlarını denemeyin. Bu haplar yalnızca cinsel istek varsa işe yararlar. Neden cinsel isteksizlik yaşadığınızın bulunup buna göre tedavi verilmesi gerekir (örneğin hormon tedavisi gibi).
• Penis büyütücü hapların ve losyonların içinde çoğu zaman sadece vitamin, mineral ve bitkisel ürünler var. Bu maddelerin penis büyütücü etkisi bulunmuyor. Ancak özellikle sahte ürünlerde peniste alerjik reaksiyonlar, döküntü, kaşıntı, morarma gibi ciddi yan etkiler oluşabiliyor.
• Sorununuzu görmezden gelip tedaviye başvurmakta geciktiğinizde, endişe-mutsuzluk-özgüven kaybı-öfke-ilişki sorunları gibi pek çok problem oluşabilir. Bu nedenle fark ettiğiniz değişimlerde hekime başvurun.

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.