İnternet Tedavilerine Dikkat! - Hattat Klinik
İnternet Tedavilerine Dikkat!

İnternette bir dizi bitkisel ürün, hap, toz, jel reklamlarıyla karşılaşıyoruz. İnternet bu anlamda gerçekten dipsiz bir kuyu.  Üstelik konu cinsel sağlık olduğunda %100 tedavi edici özelliği olduğunu söyleyen ancak bir yandan da tamamen bitkisel olduğunu iddia eden onlarca ürün satılıyor internette.

Ancak bu ürünlerin pek çoğu sahte veya kopya ürünler! Bu nedenle internette cinsel sorunlarınızla ilgili çözüm arayışına giderken dikkatli olmanız gereken bazı noktalar var.

Bilgiyi Dikkatle Seçin!

Cinsel sorunların nedenleri kişiden kişiye göre değişebilir.  Kimisinde organik ( cinsel bölge damar, sinir veya kas yapısındaki yetmezlikler, anatomik sorunlar, hormon dengesizlikleri gibi), kimisinde psikolojik ( kişisel problemler, depresyon, endişe, ilişki sorunları gibi) faktörler ön plandadır.  Çoğu kişide hem organik hem de psikolojik nedenler bir arada görülür.   Bunun yanında sistemik pek çok hastalık ve kullanılan ilacın yan etkisi de cinsel sorunlar olarak ortaya çıkar.

Bu nedenle cinsel sorunların ana sebebi belirlenmeden, bilimsel bir tedavi olmadan hiçbir bitkisel ürün cinsel sorununuzu çözemez.

Bu ürünleri güvenliğinden emin olduğunuz, üretim sistemi düzenli olarak kontrol edilen ve yasal izinleri olan üreticilerden almanız önemli. Üretim-içerik anlamında güven teşkil etmeyen ürünlerden uzak durun.   Mesela bazı bitkisel cinsellik ürünleri  kullandığınızda ciddi kalp sorunları yaşayabilirsiniz.  Hamile kalmayı düşünenlerin, gebelerin ve emziren annelerin de hekime danışmadan hiçbir bitkisel ürünü kullanması kesinlikle doğru değil.

Bitkisel ürünlerin aynı ilaçlar gibi doğru koşullarda, doğru kişilerde, doğru amaçlarla ve doğru dozlarla kullanılması gerekiyor. Cinsel fonksiyonlar bakımından bu ürünlerin tedaviyi destekleyici etkisi var. Ancak hiç bir bitkisel ürün cinsel sorunları tek başına tedavi etmiyor.

Eşinizle aranızda ciddi ilişki veya evlilik problemleri varsa bunları da bir hapla çözümleyemezsiniz. Bu durumda mutlaka yardım almalısınız.

Bir anda cinsel fonksiyon sorunlarınızı “sihirli değnek” gibi çözdüğünü iddia eden, cinsel sorunları bir anda yok ettiğini söyleyen ürünlere karşı dikkatli olun.  Eğer böyle bir iddia varsa, bu ürünlerin içeriğinde mutlaka aktif ilaç maddeleri bulunur.  Siz bitkisel bir ürün kullandığınızı zannederken aslında fark etmeden aktif ilaç maddelerine maruz kalırsınız.  Bazen bir değil birkaç ilacı tehlikeli şekilde almış olursunuz.

Piyasada yanlış maddeleri ihtiva eden, bitkisel olduğunu iddia etmesine rağmen aktif ilaç içeren veya aktif maddeleri bir karışım halinde bulunduran pek çok sahte ilaç var. Sahte ilaçlarda ise kalp çarpıntısı, şiddetli hipotansiyon (tansiyon düşmesi), baygınlık hissi gibi tehlikeli yan etkiler görülebiliyor.  Sahte jel ve kremlerde de allerjik reaksiyonlar, döküntü, kaşıntı, morarma gibi ciddi yan etkiler oluşabiliyor.

Unutmayın:

Cinsel sağlığa destek olarak kullanabildiğimiz bazı bitkisel ürünler var.   Bu ürünler ancak ve ancak cinsel sorunlarınızın altında yatan ana nedenler bilimsel şekilde çözümlendiğinde destekleyici olarak verilebilir.  Üstelik bu ürünlerin de hekim kontrolünde kullanılması gerekir.

Bu nedenle utanmayın, çekinmeyin.

Kendi kendinize tedavi yerine mutlaka bir uzmana başvurun.

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.