ESWT - Hattat Klinik

ESWT

Ana Sayfa / ESWT

Yüksek Enerjili Şok Dalga Tedavisi olarak bilinen ESWT (Extracorporeal Shock Wave
Therapy) spontan cinselliği arttıran ve sertleşme kalitesini güçlendiren en son teknolojili bir
tedavi yöntemidir.
Bu tedavide ultrasondan 10 kat daha yüksek verilen enerji sayesinde ağrısız şekilde peniste
yeni damar gelişimini sağlanır, sinir sistemi desteklenir, cilt dokusu tazelenir. Sertleşme
sorununa yola açan damarsal yetmezlik, sinir ileti kusurları ve cilt yaşlanması geri
döndürülür.  Yüksek enerjili şok dalgalar başta sertleşme sorunu olmak üzere özellikle orta
yaş ve üzerinde oluşabilecek prostat enfeksiyonu, kronik pelvik ağrı, cinsel ağrı, cinsel
fonksiyon sorunları ile cilt yaşlanmasını tedavi eder.
Pelvik bölgeyi çevreleyen cilt, cilt altı dokuları, sinir ve damar sistemleri çeşitli hastalıklar ve
normal yaşlanma süreci ile yıpranıp zedelenir.  Sigara, alkol, hareketsizlik, beslenme
yanlışları ve stres hormonları da pelvik bölge sağlığını olumsuz etkiler.  Özellikle 40 yaş
üzerinde belirgin hale gelen bu durum, pelvik ve cinsel bölgeyi besleyen damarlarda
yetmezliğe, sinir sisteminde ileti gecikmeleri ile his kaybına ve cilt yaşlanmasına yol açar.
Penis damarları erkek vücudunun en küçük damarları arasındadır.  Bu damarlar kalbi
besleyenlerden çok daha küçük olduğundan, yüksek kan şekeri-kolesterol fazlalığı-yüksek
tansiyon gibi sağlık sorunları ve sigara-alkol kullanımı, sağlıksız beslenme, kilo fazlalığı gibi
yaşam tarzı alışkanlıkları ilk etkilerini penise giden damarlarda gösterir. Penise giden kan
akımı etkilendiğinde ilk başta sertleşme problemi olmak üzere bir dizi cinsel sorunlar
karşılaşırsınız.
Son yıllarda gelişen teknoloji ve tıptaki yenilikler sayesinde penis damarlarında rejenerasyon
yaratmak mümkün hale geldi.  ESWT (extracorporeal shock wave therapy) ile cinsel sağlığı
korumak ve oluşan hasarları tamir etmek artık mümkün.