ADIM ADIM CİNSEL ANTİ-AGİNG - Hattat Klinik
ADIM ADIM CİNSEL ANTİ-AGİNG

Gençlik yıllarınızdaki cinsel güç ve performansa sahip olmak artık düş değil. Günümüzde cinsel bölgeyi canlandıracak, gençleştirecek, fit hale getirecek pek çok tedavi seçeneği var. Bu tedaviler sayesinde sertleşme kalitesi, cinsel istek, boşalma süresi, penis dokusu ve şeklinde gençleşme yaşayabilirsiniz.
1. Cinsel İsteği Ateşleyin: Orta yaşlardan sonra oluşan cinsel isteksizliğin en önemli nedeni testosteron hormonu düşüklüğüdür. 30’lu yaşlardan itibaren yılda %1 oranında düşen bu hormon 50’li yaşlarda libido kaybı, moralsizlik, sinirlilik, göbeklenme, kıllanmada düşüş gibi şikayetler yaratıyor. Bu durumda kanda erkeklik hormonlarının kontrol edilmesi ve eksiklik durumunda hormon yerine koyma tedavilerinin uygulanması gerekiyor. Testosteron takviyeleri hem cinsel isteği ateşliyor, hem de sertleşme kalitesinde ve boşalma süresinde artış yaratıyor. Metabolizma hızlandırıcı ve kilo vermeye yardımcı etkileri de var.
2. Penis Ütüsüyle Yepyeni Damarlar: Penis damarları erkek vücudunun en küçük damarları arasında. Bu nedenle yüksek kan şekeri-kolesterol fazlalığı- tansiyon ile sigara-aşırı alkol, sağlıksız beslenme, kilo fazlalığı gibi problemler ilk etkilerini penis damarlarında gösteriyor. Sertleşememe veya sertliği hemen kaybetme başlıyor. Teknolojik gelişmeler sayesinde penis damarlarındaki hasarları onarmak artık mümkün. Penis ütüsü ile var olan damarsal yetmezlik, sinir ileti kusurları ve cilt yaşlanması geri dönüştürülebiliyor. Yeni damar-sinir ve cilt dokusu (kollajen-elastin) gelişimini destekleniyor. Prostat enfeksiyonları, kronik cinsel ağrı ve cilt yaşlanması tedavi edilebiliyor. Damarsal risk faktörleri, şeker hastalığına bağlı damar/sinir hasarı ve sigara alışkanlığı olan tüm erkeklere öneriliyor.
3. Güçlü Aşk Kasları ile Fit Penis: Cinsel bölgeyi bir ağ tabakası gibi çevreleyen kas yapısı erkek cinselliğinde çok önemli işlevlere sahip. Bu kaslar aşırı az veya çok çalıştığında idrar kaçırma, cinsel ağrı, prostat enfeksiyonları, cinsellikten zevk alamama görülüyor. Bu kaslar doğru çalışmadığında erken veya geç boşalma da oluşabiliyor. Günümüzde tam anlamıyla bu kasların gücünü ölçmek ve kuvvetlendirmek mümkün hale geldi. 15-45 dakika süren pelvik biofeedback çalışmaları ile klinik ortamda bu kaslar ile peniste boşalma ve sertleşmede görev alan kavernöz kası yönetmeyi öğrenebiliyorsunuz.
4. Toksinlerden Kurtulma Zamanı: Lenf sistemi bir süzgeç gibi vücuttaki hücresel atıkları, toksik maddeleri, metabolizma artıklarını ve patojenleri filtre edip temizledikten sonra kan dolaşımına iade ediyor. Yeni sistemlerle vücuttaki lenf akışını teşvik etmek, fazla sıvının, toksinlerin, ödemin ve atık maddelerin cinsel bölgede göllenmesi önlenebiliyor. Penisten vücuda kanı geri taşıyan damarlarda kaçak olması ve dolayısıyla sertleşme kaybı engelleniyor. Prostat ve cinsel bölge enfeksiyonlarına karşı bağışıklık kuvvetlendiriliyor.
5. Hücreler Nefes Alsın: Aktif oksijen molekülü olarak uygulanan ozon gazı tedavileri cinsel bölge gençleşmesinde kullanılabiliyor. Özellikle diyabet, damar sorunları, enfeksiyonlar, aşırı stres gibi nedenlerle cinsel sorun yaşayan hastalarda destek oluşturuyor. Doku oksijenlenmesi artınca cinsel bölgeyi besleyen damarların, sinirlerin, kasların ve dokuların optimal çalışıyor. İdrar yolu, prostat ve cinsel bölge enfeksiyonlarında direnç gelişiyor.
6. Yenilenme ve Güç: Cinsel bölgede oluşan yağ birikimi penisin olduğundan küçük gözükmesine, penis kaslarının gevşemesine ve performansın düşmesine yol açıyor. Bu durumda özel stimulasyon teknikleri ile seçilmiş kas bölümlerinin güçlendirilmesi ve yağ dokusunun azaltılması sağlanabiliyor. Cilt ve cilt altı dokuları aktive edilerek dolaşım ve lenf sistemleri harekete geçiriliyor. Bunlara ek olarak bölgesel incelme sağlanıyor ve metabolizma hızlandırılıyor. Sonuç sertleşmede daha fit duran ve daha büyük gözüken penis!
7. Cinsel Performansa Orman Havası: Günümüzde şehir yaşamı ve hava kirliliği havada normalde bulunan %21’lik oksijen seviyelerinden çok daha düşük miktarda oksijen alınmasına yol açıyor. Doku ve organ oksijenlenmesi azalıyor. Erkek vücudunun en hassas sistemi olan cinsel fonksiyonlarda yaşlandırıcı bir etki ortaya çıkıyor. Akciğerlere daha fazla oksijen ulaşmasını sağlayan tedaviler ile vücut dokularına giden oksijen miktarını arttırılabiliyor. Uzuvlara giden kan akışı arttığında penis ve çevresindeki dokular da canlanıyor.
8. Cinsel Estetik Uygulamaları: Erkeklerde orta yaşlardan itibaren özellikle penis eğrilikleri büyük sıkıntı yaratıyor. Penis eğriliği hem sertleşmeyi zorlaştırıyor, hem de sertleşmede ağrı yaratabiliyor. İlaç tedavileri ile yeterli sonuç alınamayan durumlarda eğrilik ameliyatları ile hem şekil hem de fonksiyon anlamında düzgün bir penise kavuşmak mümkün. Aynı şekilde penis büyütme ameliyatları da ihtiyacı olan erkeklerde başarılı sonuçlar veriyor.
9. Penis Protezleri ile Kaygısız Performans: Sertleşme ilaçları ve penis enjeksiyonları penise giden kan akışını arttırıp performansı ateşlese de bazı durumlarda sertleşme iyileşmiyor. Ancak bu durumda cinsellikten emekli olmak gerekmiyor. Penis protezleri ile gençlik dönemindeki kaliteli sertleşmelere sahip olunabiliyor. Bu protezler vücutta kalıcı olduğundan cinsel isteğinizin olduğu her an, sertleşme olup olamayacağınız kaygısından uzak başarıyla performans sergileyebilirsiniz. Özellikle pompalı ve bükülebilir tiplerin siz söylemediğinizde dışarıdan fark edilmesi de oldukça güçtür.
10. Prostat Sağlığı ve Cinsellik: Prostat büyümesi, prostat iltihapları veya prostat kanseri orta yaşlardan itibaren erkeklerde cinsel performansı en sık düşüren sorunların başında geliyor. Bu problemleri dikkatle takip etmek, prostat büyümesinde gerektiğinde cinselliği daha az etkileyecek lazer tedavilerini veya prostat kanserinde cinsel sinirlere ve damarlara en az hasarı yaratacak ameliyatları seçmek cinsel başarıyı yükseltiyor.
CİNSEL ANTİ-AGİNG İLE NELER SAĞLANIYOR?
• Yüksek kaliteli sertleşme ve performans
• Optimal (aşırı erken veya geç olmayan) boşalma süresi
• Sağlıklı testosteron seviyeleri
• Cinsel güç ve libido
• Düzgün şekilli ve boyutlu penis
• Penis plaklarının-Peyronie hastalığının tedavisi
• İdrar yolu ve prostat sağlığı
• Penise giden damar ve sinirlerde canlanma
• Kas eğitimi ile kontrollü boşalma
• Daha dik ve fit duran penis
• Penis cildinde gençleşme, kollajen-elastin üretimi
• Cinsel yolla bulaşan hastalıkların tedavisi
• Cinsel bölge dokusunda oksijenlenme ve detoks
KRONOLOJİK DEĞİL BİYOLOJİK YAŞ!
Cinsel anti-aging uygulamaları sağlık risklerine, yaşam şekline, cinsel performansa ve var olan cinsel şikayetlere göre şekillendiriliyor. Kronolojik yaştan çok biyolojik yaş önemli. 35 yaşında çok stresli, aşırı alkol tüketen, göbekli bir erkeğin biyolojik yaşı 55 yaşında olabiliyor. Bu durumda takvim yaşı genç olsa da cinsel fonksiyonlar yaşlanma sürecine giriyor. Dolayısıyla çok genç yaşlardan itibaren gerektiğinde cinsel gücü ateşleyecek kürlerden faydalanabilirsiniz. Cinsel anti-aging özellikle 40-45 yaşından itibaren erkeklere cinsel performansı “güncelleme” imkanı sunuyor.

HEDEF CİNSEL GÜCÜ ATEŞLEMEK
Cinsel bölgeyi çevreleyen cilt, cilt altı dokuları, sinir ve damar sistemleri normal yaşlanma süreci ve çeşitli hastalıklar ile yıpranıp zedeleniyor. Sigara, alkol, hareketsizlik, beslenme yanlışları, ödem, yağ fazlalığı ve stres hormonları da cinsel bölge sağlığını olumsuz etkiliyor. Bu durum özellikle 40 yaş üzerinde sertleşme sorunu, erken veya geç boşalma, cinsel isteksizlik, penis eğrilikleri, peniste plakların oluşması, penis ve çevresinde ağrı, cilt yaşlanması sürekli gibi sorunlar yaratıyor. Cinsel anti-aging’te cinsel bölge yapılarını canlandırmak ve cinsel performansta gençleşme yaşamak hedefleniyor. Keyifli, kaliteli ve uzun yıllar tadını çıkarabileceğiniz bir cinsel yaşam için neler yapabileceğiniz öğretiliyor.

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.